Wielu renomowanych producentów samochodów luksusowych i sportowych, znalazło sposób na zwiększenie sprzedaży

124Wielu renomowanych producentów samochodów luksusowych oraz sportowych, znalazło sposób na zwiększenie sprzedaży i to nie na europejskich rynkach, które dotychczas były uważane za najważniejsze pod tym względem. Ferrari jako jedna z pierwszych marek nie bała się otwarcia salonu na bliskim wschodzie, w kraju jakim jest Arabia Saudyjska, Porsche zaryzykowało jeszcze więcej i postawiło na Chiny, można powiedzieć iż to oni przetarli szlaki. Jak najbardziej wcześniejsze sygnały dawały do zrozumienia, iż importowane tam auta można przecież sprzedać bezpośrednio na miejscu. Oczywiście posunięcie to okazało się nader trafne a za nimi podążyli wszyscy liczący się producenci z sektora aut sportowych oraz luksusowych, co ciekawe także dla nich znalazło się tam miejsce. Nawet w naszym kraju marka jaką jest Maserati otworzyła swój salon, i kilka sztuk nowych samochodów tego producenta znalazło swoich nabywców, na pewno pod tym względem nie jesteśmy jeszcze nader atrakcyjnym konkurentem dla innych rynków zbytu lecz poczyniliśmy już pewien progres.