Koncerny motoryzacyjne wciąż poszukują nowych rynków zbytu

09Koncerny motoryzacyjne wciąż poszukują nowych rynków zbytu, jednak czy kogoś powinno to dziwić? Obecnie trwa ekspansja na wielu płaszczyznach, od bliskowschodniego trendu gdzie adoptują się marki sportowe, luksusowe i ekskluzywne jak Ferrari czy Porsche a kończąc na Maserati, po amerykański rynek który zdobyć stara się Alfa Romeo a nawet Skoda z Volkswagenem. Nie zapominajmy także o naszym krajowym rynku, który pod tym względem staje się coraz bardziej atrakcyjny, na przestrzeni ostatnich kilku lat pojawiły się tutaj niemal wszystkie znane na koncerny oraz producenci samochodów osobowych, także motocykli i pojazdów ciężarowych. Nowy salon Toyoty czy Yamahy, jaki ma poszerzyć zakres swoistej działalności, to tylko część z inwestycji jakie są obecnie prowadzone, nie od dziś mówi się iż pod względem firm motoryzacyjnych nasz rynek wygląda coraz ciekawiej. Mało kto zdaje sobie sprawę, iż adaptacja nowych rynków zbytu stała się dla wielu firm motoryzacyjnych sposobem na przetrwanie kryzysu.